Isnin, 31 Mac 2014

Musuh hanya Di Padang

Assalamualaikum dan hello... :)
Dah lama kan blog ni x berupdate, sori la.. suma sibuk dgn kerjaya masing2..hehe


ok.. aku sbnarnya agak tertarik dgn satu kejadian malam semalam yg x disangka2 akan berlaku..kenal Jaba Kankava? tobat tak kenai aih,haha. dia ni pemain Dynamo Kiev dan Georgia. pelawanan liga Ukraine semalam yang melibatkan pertemuan antara Dnipro Dnipropetrovsk menentang Dynamo Kiev telah menggamamkan seketika penonton di stadium tersebut. Pemain Dynamo Kiev, Jaba Kankava ni telah berusaha untuk menyelamatkan pemain Dnipro Dnipropetrovsk, Gusev setelah beliau mengalami kecederaan serius sehingga tidak sedarkan diri. bersungguh-sungguh aku tengok dia cuba untuk selamatkan pemain tu walaupun pemain dari pasukan lawan.nah tengok ni..



video

sebenarnya banyak lg kejadian2 mcam ni yang berlaku.. ingat, bolasepak bukan untuk memecahbelahkan, tetapi untuk menyatukan antara satu sama lain.musuh hanya ketika bermain.football is unite.respect to each other. :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan