Rabu, 19 Februari 2014

Kenangan - Bola Sepak Zaman Budak Dulu-Dulu

Assalammualaikum dan hai :)

Aku rasa kita semua pernah lalui zaman budak-budak. Tak dilupakan ada yang dah besar pun kebudak-budakkan. Tapi oleh kerana zaman dah maju budak-budak bandar sekarang main bola dalam court futsal dan atas padang set lengkap jersi, seluar, kasut mahal dan stokin baru keluar daripada plastik. Siapa yang jumpa budak sekarang main futsal atas court getah guna selipar jadi keeper mungkin anda telah biol atau badigol. Hurmm daripada jadi samdol baik layan cendol. Tapi gula dah mahal!


2 ulasan:

  1. Dulu aku jadi keeper kot masa kecik2 , lawan budak laki , depa pun kata aku tere jadi keeper , bangga aku tapi time sekolah rendah laa ... waa rinduuuunyaaaaa dulu dulu ! maghrib baru balik betul la tu T___T

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha aku pernah tengok kau jadi keeper bola baling dulu :D

      Padam